sobota, 22 grudnia 2012

Krótko o ostatnich kosmetycznych zakupach

Kiedy potrzebny jest tusz do rzęs....
Jeszcze kilka rzeczy można kupić "przy okazji" ;) Też tak macie?


Zdecydowałam się na tusz z Max Factora False Lash Effect


W związku z tym, że nie używałam nigdy korektora do brwi zakupiłam ten z Delii Onyx 3w1.

 Do tego:
-Carmex o smaku wiśniowym - na spierzchnięte usta
-Lakier Astor w kolorze butelkowej zieleni
-Sally Hansen - kremik na skórki
-Sally Hansen - wrzosowy cień do powiek



Jakby tego było mało, nie dane było mi przejść obojętnie obok drogerii Natura;)


Skuszona brokatowymi lakierami wybrałam złoty z Sensique


oraz hmm...burgund z Essence


Poza tym: 
- biała kredka do powiek Essence
- preparat 2w1 do usuwania skórek Essence
- cielisty, matowy cień do powiek Secret



Jak myślicie, dobre wybory? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz