środa, 20 lutego 2013

Mini albumik


Witam:)

Dzisiaj przedstawiam mini albumik, który być może posłuży mi jako "przechowalnik" moich  karteczkowych notatek. Często coś zapisuję, a potem nie mogę znaleźć tych "cennych" karteczek, więc z pewnością taki notesik mi się przyda:) Został on wykonany z prześlicznego, pastelowego papieru Hopefully.   
Całe przedsięwzięcie powstało dzięki kursowi Asi z CRAFTfun  :) Tym samym zgłaszam swoją pracę do wyzwania ! Jest to moja pierwsza próba i raczkuję jeszcze w scrapach, ale zaryzykuję i z przyjemnością zaprezentuję co udało mi się zrobić:))) 

Oto link do wyzwania:




A to już mój albumik

















3 komentarze:

  1. pierwsze koty za płoty,wyszło super:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Aśko_DT CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem extra. Nasze kursy są idealne dla początkujących. Warto się przełamywac i tworzyć tworzyć tworzyć... Tak się dochodzi do profesjonalizmu.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun. Albumik jest świetny :))))

    OdpowiedzUsuń