poniedziałek, 25 lutego 2013

38 tydzień ciąży trwa...i już wszystko może się zdarzyć, w każdej chwili:)
Brzuszki z 38 tyg. jesteście tam??? Jak się czujecie albo jak się czułyście w ostatnich tygodniach?? Ja nie ukrywam, że jest potwornie ciężko, mam prawie cały czas napięty brzuszek, twardy i utrudniający poruszanie się i wszelkie czynności, więc właściwie to nie robię prawie nic...ale prawie, bo póki jeszcze nie gonię na porodówkę staram się coś stworzyć. I tak ostatnio w związku z rychłym przyjściem na świat Kubusia zrobiłam dla niego pierwszy albumik:) Na bieżąco będzie uzupełniany i pewnie trochę modyfikowany, ale póki co prezentuje się tak:












Trochę się rozszalałam z tymi zdjęciami ;)

Środek wygląda tak:




Kieszonki na zdjęcia :)

A żeby tego było mało udekorowałam jeszcze drewniane serducha pod kolor albumu i pokoiku dziecięcego. Może dzięki temu poród będzie łatwiejszy i szybszy?;)




A tak prezentują się na ścianie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz