wtorek, 26 lutego 2013

Kartka składana urodzinowa krok po kroku


Dzisiaj pochłonęło mnie zrobienie kartki urodzinowej na specjalne zamówienie. Właściwie pozostawiono mi pole do popisu, miał jedynie pojawić się napis "22 urodziny Karoli" no i się pojawił




Ale po kolei:) Przede wszystkim skorzystałam z kursiku Digi-Scrap na składaną kartkę, za co bardzo dziękuję:)

A tak wyglądało moje przygotowanie i prawie (kilka punktów nie uwieczniłam na zdjęciach;) ) krok po kroku tworzenie karteczki



 
Do napisu użyłam złotych stickerów


Brzegi papierów delikatnie wytuszowałam, do kwiecistego tagu przywiązałam oliwkową, atłasową wstążeczkę



Wzór jest z tyłu kartki, zrobiłam go specjalnymi nożyczkami



Kartkę z napisem przykleiłam taśmą piankową 3D


Tak samo kwiatka papierowego z przodu






W środku mi czegoś brakowało, więc przycięłam kawałek papieru i przykleiłam wraz z papierowym kwiatuszkiem




Tak wygląda złożona.
Na środek różowego kwiatka powędrował złoty kryształek









KONIEC:)

 

 






 




1 komentarz:

  1. Cudna kartka, ale trzeba mieć trochę cierpliwości do tego...

    OdpowiedzUsuń