wtorek, 11 grudnia 2012

Świąteczne dekoracje

I tu chyba nie będzie zaskoczenia;] Skoro nadchodzą święta wypadałoby się do nich należycie przygotować. W moich czterech kątach nie mogło, więc zabraknąć świątecznych dekoracji...

Na początek kilka ujęć podstawki pod moje tealights

:



 Świeczek ciąg dalszy







A tak prezentuje się parapet









 Na koniec jej wysokość choinka:) 
Od razu dodam, że otrzymaliśmy ją w prezencie.



Złoto i czerwień absolutnie królują w mojej aranżacji :)

Po części na zdjęciach  widać jak prezentuje się mój, a w zasadzie nasz ( kim jesteśmy MY o tym osobny post;] ) pokój. Jesteśmy świeżo po remoncie i nie do końca wszystkie prace są ukończone (przykładowo: parapet do wymiany;) ) nie wszystkie meble kupione, więc design jeszcze nie osiągnął należytego wyglądu, powoli będzie się to zmieniać...:)

Kolejną rzeczą, o której chciałabym napisać jest mój aparat...nie robi on najlepszych jakościowo zdjęć i mimo obróbek nie w pełni mnie one satysfakcjonują, dlatego z góry uprzedzam, że do momentu otrzymania mojego gwiazdkowego prezentu ( NOWY APARAT :D ) zdjęcia będą, ale trochę "słabsze". Z kolei bez nich nie wyobrażam sobie moich postów i tak poza tym staram się nadrobić kreatywnością ;]

1 komentarz:

  1. Śliczne dekoracje...:)


    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń